preskoči na sadržaj

Osnovna škola Molve

Login
ŽUPANIJSKI PROJEKTI

 

 

Tražilica - search
Kalendar - calendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

dnevni tisak, časopisi

    newspaper, journal
  

    

  

       

  

  S P O N Z O R

 

dječji i obiteljski portali

 children and family portals
 

   

   

   

   

      

   

   

Oglasna ploča
O KNJIGAMA

 

Povodom 11. rođendana kampanje "Čitaj mi!" i Međunarodnog dana dječje knjige (2.4.), ovogodišnja ambasadorica kampanje "Čitaj mi!" Ivana Guljašević Kuman, snimila je video prilog.

Pogledajte ga klikom na fotografiju iznad!

* * *

 

R.I.V.E.R.S.

      
 

EKO GRUPA

UČ. ZADRUGA "Mlin"

   

OŠ Molve - MLK - Naiva

stara molvarska jela


   old recipes from Molve

Poveznice - link

 

Projekt na temu poticanja medijske pismenosti Sigurno R.A.S.T.I. (Razmišljaj, Analiziraj, Surfaj, Traži, Informiraj se)


Agencija za elektroničke medije devetu godinu za redom provodi projekt poticanja i sufinanciranja različitih aktivnosti na temu medijske pismenosti. Nastoji utjecati na njen razvoj kao i na osvještavanje važnosti medijske pismenosti u današnje vrijeme.


Osnovna škola Molve 10. ožujka 2023. primila je lijepu vijest da će navedena Agencija financirati školski projekt iz naslova članka s iznosom od 1.950,00 EUR-a. Bodovni prag od 70 bodova prošla su samo 23 projekta od ukupno 114 prijavljenih. Tako se naša škola našla u društvu različitih udruga, centara, saveza, društava, sveučilišta, fakulteta koji su dobili novčana sredstva za svoje aktivnosti.


Projekt je napisala i prijavila pedagoginja Sabina Gadanec, a u njegovu osmišljavanju sudjelovale su i knjižničarka Ana Molnar Šadek i učiteljica informatike Tajana Krznarić.


Opći cilj projekta je razvoj sposobnosti kritičkog promišljanja o medijskim sadržajima i razvoj svijesti o ponašanju i komunikaciji u virtualnom svijetu. Specifični ciljevi koji će se nastojati ostvariti su: razvoj vještine prepoznavanja lažnih vijesti i zauzimanja kritičkog odnosa prema takvim sadržajima, razvoj vještine prepoznavanja neprimjerenih sadržaja, razvoj svijesti o digitalnom tragu koji se ostavlja u virtualnom svijetu, osnaživanje za poduzimanje zaštitnih radnji u situacijama ugroženosti, razvoj spoznaje o poželjnom i nepoželjnom ponašanju te primjerenoj i neprimjerenoj komunikaciji u virtualnom svijetu.


Izravni korisnici projekta su učenici od 5. do 8. razreda Osnovne škole Molve, njihovi roditelji i odgojno-obrazovni djelatnici Osnovne škole Molve. Projekt se provodi u suradnji s Centrom zai nestalu i zlostavljanu djecu u sklopu kojeg djeluje Centar za sigurniji internet. Na početku provođenja projekta učitelj informatike Stanko Molnar provest će istraživanje među učenicima, a pedagoginja i knjižničarka među roditeljima o poznavanju zakonskih okvira, ključnih pojmova vezanih uz nasilje na internetu te metodama zaštite podataka. Temeljem rezultata istraživanja, provest će se dva edukativna predavanja za roditelje i jedno edukativno predavanje za odgojno-obrazovne djelatnike Osnovne škole Molve. U svakom razrednom odjelu (ukupno 6 razrednih odjela predmetne nastave) provest će se po 4 radionice. Osim edukacije učenika, roditelja i djelatnika, polaznici izvannastavne aktivnosti Informatička igraonica izradit će digitalnu slikovnicu na temu bontona na internetu.


Veselimo se provedbi projekta koja će trajati od travnja 2023. do prosinca 2023.

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
SIGURNO R.A.S.T.I. - ZAVRŠETAK PROJEKTA
Autor: Sabina Gadanec, 1. 12. 2023.

Projekt poticanja razvoja medijske pismenosti Sigurno R.A.S.T.I. (Razmišljaj, Analiziraj, Surfaj, Traži, Informiraj se) u koji su bili uključeni učenici od 5. do 8. razreda Osnovne škole Molve, roditelji uključenih učenika i odgojno-obrazovni djelatnici Osnovne škole Molve završava s  provedbom u prosincu ove godine. Partner u provedbi bio je Centar za sigurniji internet, dok su provoditelji na razini škole bili knjižničarka  Ana Molnar Šadek, učiteljica informatike Tajana Krznarić, učitelj informatike Stanko Molnar i pedagoginja Sabina Gadanec. Tema projekta bila je ponašanje i komunikacija u virtualnom svijetu te kritički odnos prema medijskim sadržajima, a ciljevi projekta: osnaživanje učenika za razgovor o neprimjerenim sadržajima, ponašanju i komunikaciji s kojima se susreću u virtualnom svijetu ili ih sami primjenjuju, kritičko promišljanje o sadržajima na društvenim mrežama te razvoj kompetencija za primjenu odgovornog ponašanja, komunikacije i zaštite osobnih podataka u virtualnom svijetu.


U sklopu projekta provedene su aktivnosti:

- inicijalna anketa o poznavanju zakonskih okvira, ključnih pojmova vezanih uz nasilje na internetu, metodama zaštite podataka, učestalosti korištenja medija - za roditelje i učenike od 5. do 8.r.

- predavanje za odgojno-obrazovne djelatnike Rizična ponašanja djece i mladih na internetu – izazovi i mogućnosti
- radionica za učenike od 5. do 8.r. Sigurni na internetu?

- predavanje za roditelje uključenih učenika Odgovorno roditeljstvo u moru digitalnih informacija

- po tri radionice u svakom razredu predmetne nastave koje su uključivale sljedeće teme:

  • Pazi, semafor! (Ja na internetu)
  • Opasnosti na internetu i sigurno korištenje interneta
  • Tračanje i širenje glasina
  • Idi, vidi, upoznaj… e-nasilje prepoznaj!
  • Vrste elektroničkog nasilja
  • Influenceri i njihova uloga

- izrada digitalne slikovnice o ponašanju i komunikaciji u virtualnom svijetu (učenici polaznici Informatičke igraonice i Informatičke grupe)

- završna anketa među učenicima od 5. do 8.r.

- roditeljski sastanci za roditelje uključenih učenika koje su provele knjižničarka i pedagoginja.

Provedba projekta pokazala je potrebu za obradom ove teme već u razrednoj nastavi, za pojačanim informiranjem roditelja o opasnostima na društvenim mrežama i videoigricama, postavljanju roditeljske zaštite na uređajima koje koriste djeca te za poticanjem razvoja empatije u svrhu smanjenja različitih oblika elektroničkog nasilja koje učenici doživljavaju ili čak sami provode.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju