preskoči na sadržaj

Osnovna škola Molve

Login
ŽUPANIJSKI PROJEKTI

 

 

Tražilica - search
Kalendar - calendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

dnevni tisak, časopisi

    newspaper, journal
  

    

  

       

  

  S P O N Z O R

 

dječji i obiteljski portali

 children and family portals
 

   

   

   

   

      

   

   

Oglasna ploča
O KNJIGAMA

 

Povodom 11. rođendana kampanje "Čitaj mi!" i Međunarodnog dana dječje knjige (2.4.), ovogodišnja ambasadorica kampanje "Čitaj mi!" Ivana Guljašević Kuman, snimila je video prilog.

Pogledajte ga klikom na fotografiju iznad!

* * *

 

R.I.V.E.R.S.

      
 

EKO GRUPA

UČ. ZADRUGA "Mlin"

   

OŠ Molve - MLK - Naiva

stara molvarska jela


   old recipes from Molve

Poveznice - link

Brojač posjeta
Ispis statistike od 2. 1. 2014.

Ukupno: 185348
Ovaj mjesec: 1730
Ovaj tjedan: 61
Danas: 61
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
S(P)RETNO U PETI - ZAVRŠNE AKTIVNOSTI
Autor: Sabina Gadanec, 2. 4. 2024.

Tijekom prve polovice drugog obrazovnog razdoblja učenici četvrtog razreda imali su prilike posjetiti nastavu Tehničke kulture i Geografije. Tako su upoznali nove predmetne učitelje, sjedili u novim učionicama, družili se s učenicima petog razreda, vježbali snalaženje na geografskoj karti, slagali različite konstrukcije i dobili uvid u tehničko crtanje. Na kraju je provedena i radionica u kojoj su učenici dobili odgovore učenika petog razreda na pitanja koja su im postavili na početku provođenja projekta.


Npr. koliko ima zadaće iz Geografije, kako je prošao rastanak s vašom razrednicom, kako ste se osjećali na početku petog razreda, koji vam je omiljeni nastavni predmet i sl., osvještavali su tehnike učenja koje im najviše odgovaraju i koje primjenjuju. Razgovarali su i o navikama učenja te su ispunili završni upitnik u kojem su procjenjivali koju razinu napetosti i straha u njima izazivaju promjene koje ih čekaju, što ih najviše veseli prilikom prelaska i peti razred, označavali su koje provedene aktivnosti su im smanjile navedeni strah/napetost te su procjenjivali uspješnost provedbe cjelokupnog projekta. Navedene aktivnosti dio su kraćeg školskog projekta S(p)retno u peti kojem je cilj smanjiti strah od nepoznatog prilikom prelaska učenika četvrtog razreda u peti. Zahvaljujemo učiteljima predmetne nastave koji su rado ugostili učenike četvrtog razreda tijekom redovitih nastavnih sati s učenicima petog razreda.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju