preskoči na sadržaj

Osnovna škola Molve

Login
ŽUPANIJSKI PROJEKTI

 

 

Tražilica - search
Kalendar - calendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

dnevni tisak, časopisi

    newspaper, journal
  

    

  

       

  

  S P O N Z O R

 

dječji i obiteljski portali

 children and family portals
 

   

   

   

   

      

   

   

Oglasna ploča
O KNJIGAMA

 

Povodom 11. rođendana kampanje "Čitaj mi!" i Međunarodnog dana dječje knjige (2.4.), ovogodišnja ambasadorica kampanje "Čitaj mi!" Ivana Guljašević Kuman, snimila je video prilog.

Pogledajte ga klikom na fotografiju iznad!

* * *

 

R.I.V.E.R.S.

      
 

EKO GRUPA

UČ. ZADRUGA "Mlin"

   

OŠ Molve - MLK - Naiva

stara molvarska jela


   old recipes from Molve

Poveznice - link

Brojač posjeta
Ispis statistike od 2. 1. 2014.

Ukupno: 186696
Ovaj mjesec: 1256
Ovaj tjedan: 449
Danas: 13
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
OBILJEŽAVANJE MJESECA ŠKOLSKIH KNJIŽNICA
Autor: Ana Molnar Šadek, 4. 11. 2022.

U mjesecu listopadu logopedinja Ivana Radić i knjižničarka Ana Molnar Šadek s učenicima razredne nastave obilježile su Međunarodni mjesec školskih knjižnica kroz razne aktivnosti. Međunarodni mjesec školskih knjižnica započeo je svoju tradiciju 2008. godine, a prije toga, od 1999., obilježavao se Svjetski dan školskih knjižnica. Školski knjižničari Hrvatske sudjeluju u ovom događaju od 2000. godine. Svake godine određuje se zajednička tema na koju se mogu organizirati aktivnosti i događaji, a ove godine je tema „Čitanje za svjetski mir i sklad'“.


Logopedinja i knjižničarka su učenicima pripremile različite aktivnosti primjerene njihovom uzrastu, tako su učenici 1. razreda pričali priču po nizu slika i odlično se snašli u pripovijedanju, a za kraj sata im je knjižničarka pročitala priču Bravo iz zbirke priča „Svaka je mrvica važna“ Marice Milčec. Priča govori o vrijednosti pojedinca, ali i skupine, pa su uvidjeli koliko je važno da su oni kao razred skladni i ujedinjeni.

 

Drugi razred je isto imao za aktivnost pričanje priče po nizu slika, ali je njihov zadatak bio priču napisati na papir i oslikati.

Treći i četvrti razredi su imali slične aktivnosti, također su čitali tekstove iz zbirke priča Marice Milčec, a aktivnost za kraj je bila oslikavanje straničnika koje će međusobno razmijeniti.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju