preskoči na sadržaj

Osnovna škola Molve

Login
ŽUPANIJSKI PROJEKTI

 

 

Tražilica - search
Kalendar - calendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

dnevni tisak, časopisi

    newspaper, journal
  

    

  

       

  

  S P O N Z O R

 

dječji i obiteljski portali

 children and family portals
 

   

   

   

   

      

   

   

Oglasna ploča
O KNJIGAMA

 

Povodom 11. rođendana kampanje "Čitaj mi!" i Međunarodnog dana dječje knjige (2.4.), ovogodišnja ambasadorica kampanje "Čitaj mi!" Ivana Guljašević Kuman, snimila je video prilog.

Pogledajte ga klikom na fotografiju iznad!

* * *

 

R.I.V.E.R.S.

      
 

EKO GRUPA

UČ. ZADRUGA "Mlin"

   

OŠ Molve - MLK - Naiva

stara molvarska jela


   old recipes from Molve

Poveznice - link

Brojač posjeta
Ispis statistike od 2. 1. 2014.

Ukupno: 186696
Ovaj mjesec: 1256
Ovaj tjedan: 449
Danas: 13
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
PEDAGOŠKA RADIONICA „KAKO REĆI NE“
Autor: Ivan Jaković, 22. 4. 2022.

Četvrtom radionicom u šestim razredima završen je ciklus radionica koje se provode u sklopu preventivnog programa Otvoreni kišobran.


Ciljevi programa su:

osvijestiti kod učenika kako pušenje i pijenje alkoholnih pića utječe na zdravlje, odnose u obitelji i odnose s vršnjacima, ukazati na potrebu i mogućnost izbjegavanja ponašanja koja uvjetuju pojavu ovisnosti  te poticati razvoj umijeća donošenja odluka.

Učenici ove dobi često impulzivno reagiraju. U jednom trenutku u stanju su učiniti i ono što se kosi s njihovim vrijednostima ili uvjerenjima, a na takvu reakciju najviše utječe konkretna situacija. Mogu učiniti nešto što su do tada smatrali neispravnim jer im se tog trena to čini u redu, zabavnim ili osjećaju potrebu da dokažu kako su isti kao i drugi. Upravo ih ta karakteristika često dovodi u kontakt s alkoholom i drogom. Stoga je cilj četvrte radionice omogućiti učenicima spoznavanje načina na koje se mogu oduprijeti negativnim pritiscima i nagovorima s kojima su se pojedinci već i susreli.

Učenike se upoznaje s osnovnim koracima u odbijanju nagovora, a potom u skupinama rješavaju jednu povjerljivu situaciju. Predstavnici skupine izvještavaju kako su riješili situaciju. Pokazuju rješenje svima na način da dramatiziraju situaciju koju su rješavali, tj. pokazuju ostalima kako su odbili nagovore na loše odluke. Učenicima je radionica bila jako zanimljiva i korisna što su i iskazali u evaluacijskim listićima. 



Izvor: Sabina Gadanec, školska pedagoginja


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju