Osnovna škola Molve

stara molvarska jela

old recipes from Molve

Poveznice - link

MATURALAC (Biograd na Moru od 15.6-19.6)
Autor: Ivan Jaković, 26. 6. 2015.

U ponedjeljak 15.6. u 5:45 sati, okupili smo se ispred osnovne škole svi spremni za polazak. Svatko je imao pune kofere, svi smo bili jako veseli i sretni što idemo na putovanje. U točno 6:00 sati ispred škole se pojavio autobus putničke agencije Silvija-turist. S nama su  osim učitelja, na putovanje išli naš vodič Marina i vozač Zlatko. Krenuli smo svi jako uzbuđeni, nestrpljivi i pospani, ali u autobusu nije bilo spavanja. Mahnuli smo roditeljima koji su nas došli ispratiti. Na putu nam je bilo jako veselo uz glazbu. Kada smo stali na odmorištu u Lici bilo nam je hladno, a padala je i kiša. Oko trinaest sati bilo je jako vruće, jer promijenili smo klimu. Stigli smo u Nin, gdje smo prvo obišli solanu. Tamo smo probali biljku slanušu - ona raste u bazenima u kojima se sakuplja sol. Kod Grgura Ninskog zaželjeli smo želje i krenuli u daljnje razgledavanje grada Nina. U četrnaest sati smo stigli u Zadar i prošetali se rivom, razgledali instalaciju Pozdrav suncu, morske orgulje, crkvu sv. Donata i malo istraživali uokolo. U petnaest sati smo stigli na odredište. Biograd nam se dopao već iz perspektive autobusa kao i hotel Palma. Ponovili smo razmještaj u sobama, dobili kartice od soba i smjestili se. Sobe su nam se jako svidjele - imale su predivne poglede. Nakon odmora u sedamnaest sati smo krenuli na plažu Bošanu. Voda nam nije bila baš topla, ali najhrabriji su se ipak okupali. Navečer, nakon tuširanja i večere spremili se za grad. U centru Biograda smo prvo razgledali lunapark koji će biti naša najposjećenija destinacija sljedećih četiri dana. Nakon izlaska imali smo party-e u sobama do ponoći. U ponoć smo napokon iskušali krevete i „svi“ umorni zaspali. U utorak svi smo ustali jako rano. Nakon doručka otišli smo na kupanje, a isprobali smo i teren za odbojku na pijesku. Poslijepodne smo  autobusom otišli na pješčanu plažu Soline gdje smo se provozali pedalinama i spuštali se niz  tobogane. Nakon večere opet smo imali izlazak u grad i party-e. U srijedu nas je probudila blaga kiša s burom, ali svi smo bili optimistični i to se isplatilo.

Nakon doručka imali smo odmor. Oko deset sati smo krenuli u razgledavanje parka prirode Vranskog jezera površine 57 km². Tamo smo bili vrlo kratko zbog vjetra koji nam je stalno kvario frizure, a nekima se jako svidjelo zbog ribolova i zaštićenih vrsta koje su na popisu ugroženih u Republici Hrvatskoj. Ručak nam se jako svidio, a  vrijeme nas je  također iznenadilo jer taman je bilo za kupanje u moru. Nakon kupanja večera, a nakon večere izlazak i party uz cedevitu. U četvrtak morali smo rano ustati jer taj dan je bio  predviđen za  obilazak Kornata. Nakon doručka smo  autobusom krenuli u Pakoštane, gdje smo pronašli kapetane i brod kojim smo se vozili. Oko devet sati smo krenuli na otok Vrgadu, na brodu je vladao muk jer svi su još bili pod dojmom party-a i znali smo da se našem maturalcu bliži kraj. Nakon vožnje stali smo u luci i krenuli u šetnju do najljepšeg pogleda na more. Vjerujte isplatilo se jer pogled nas je zadivio, ni vjetar nam nije smetao. Za kupanje smo odabrali plažu koja nije mnoge zadivila, ali bila je prepuna školjaka koje su nanijeli valovi. U sladoledu smo svi uživali i odlučili potražiti drugu plažu. Malo smo se  duže vrijeme uspinjali po kamenju, ali kad smo ugledali kamo smo došli... Plaža je bila najljepša, sami pijesak, bili smo oduševljeni. Nakon kupanja, na brodu smo ručali, a onda smo se vozili oko Kornata i vidjeli najljepša bogatstva Hrvatske. Vidjeli smo uzgajališta tune i brancina, neki su zaspali, a neki izgorjeli. Kad smo stigli natrag u Pakoštane, potražili smo plažu za kupanje jer smo imali još vremena. Sretno smo se vratili natrag u hotel na večeru,a  naš zadnji izlazak u grad smo iskoristili za kupnju suvenira i razglednica za obitelj, te za zadnju vožnju u lunaparku. Sad smo već bili stvarno umorni, spakirali smo se, ali organizirali smo i završne party-e. U petak smo ustali u pola osam, spremili se za doručak i plažu, kofere stavili u autobus i zadnji put odigrali odbojku. Nakon ručka smo zauzeli mjesta u autobusu i krenuli put ka kući. Putem smo stali u selu Smiljani u Lici i posjetili rodnu kuću i spomenik Nikole Tesle, poznatog svjetskog izumitelja, zaigrali smo se na igralištu te se vratili u mlađe dane. U Karlovcu smo stali u McDonald's-u  i krenuli smo kući pjevajući. Oko devet sati smo bili u Molvama, kad smo ugledali roditelje i braću odmah smo im pohrlili u zagrljaje. Svi ćemo se sjećati ovog maturalca jer isprobali smo sve, pronašli nove prijatelje, razgledali ljepote Hrvatske, nasmijali se svemu i svačemu. Sve što nam je bilo zanimljivo i fotografije koje su dobro ispale pogledajte na našim facebook profilima. ;) :)