preskoči na sadržaj

Osnovna škola Molve

Login
ŽUPANIJSKI PROJEKTI

 

 

Tražilica - search
Kalendar - calendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

dnevni tisak, časopisi

    newspaper, journal
  

    

  

       

  

  S P O N Z O R

 

dječji i obiteljski portali

 children and family portals
 

   

   

   

   

      

   

   

Oglasna ploča
O KNJIGAMA

 

Povodom 11. rođendana kampanje "Čitaj mi!" i Međunarodnog dana dječje knjige (2.4.), ovogodišnja ambasadorica kampanje "Čitaj mi!" Ivana Guljašević Kuman, snimila je video prilog.

Pogledajte ga klikom na fotografiju iznad!

* * *

 

R.I.V.E.R.S.

      
 

EKO GRUPA

UČ. ZADRUGA "Mlin"

   

OŠ Molve - MLK - Naiva

stara molvarska jela


   old recipes from Molve

Poveznice - link

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
TRENING ŽIVOTNIH VJEŠTINA - ZAVRŠETAK PROJEKTA
Autor: Sabina Gadanec, 1. 12. 2023.

Program Trening životnih vještina preventivni je program usmjeren na glavne socijalne i psihološke faktore koji potpomažu početak i rane faze uporabe/zloporabe sredstava ovisnosti. Naglasak je na razvoju osobnih i socijalnih vještina u svrhu osnaživanja i smanjenja motivacije za korištenje sredstava ovisnosti. Učenike se poučava asertivnosti (upotreba "ne" izjava, iznošenje zahtjeva i asertivno izražavanje prava) i načinu kako upotrijebiti tu vještinu pri odupiranju izravnom vršnjačkom pritisku da puše, piju i sl. Program se temelji na pružanju razvojno primjerenih informacija relevantnih za prevenciju ovisničkog ponašanja.


Nakon što su učiteljice Ružica Bartolić i Mirela Paša, knjižničarka Ana Molnar Šadek i pedagoginja Sabina Gadanec prošle školske godine završile edukaciju, ove su školske godine, od rujna do kraja studenog provodile spomenuti program. Provedba je uključivala i rad na priručnicima koje su učenici dobili te edukativno predavanje stručnjaka na roditeljskom sastanku. Osim toga, uključivala je rad na problemskim situacijama, uvježbavanje metoda u grupnom obliku rada i radu u paru. U trećem je razredu provedeno osam radionica, a u dva sedma razreda po šest radionica. Na kraju provedbe učenici su izvršili evaluaciju. U programu vidimo veliku vrijednost jer se učenike dodatno osnažuje, uči ih se reagirati na način da se zauzmu za sebe, a da pritom nikoga ne povrijede. Provedba programa planirana je i sljedeće školske godine. 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju